Tuunaa työnantajamielikuvaasi vaikka ämpäreillä, vahvista Rekrytorin messuosasto12.10.2021
Seuraavat Rekrytori–Koulutorit:
Työnhaun ja koulutuksen suurtapahtuma, Rekrytori–Koulutori palaa ensi vuonna tuttuun kolmen tapahtuman rytmiin.
– Tarkkaan seuraamme työn ja tekijän rajapinnan ilmiöitä. Eri tutkimusten mukaan rekrytointikanavat pirstaloituvat ja yrityksen pitää olla useassa eri paikassa ja eri tavalla läsnä. Voimme loputtomiin louhia algoritmeilla big dataa, mutta loppujen lopuksi kyse on ihmisten kohtaamisesta ja Moro-tervehdyksestä, jossa se luottamus syntyy. Ja rekrytointi on entistä useammin enemmän kuin kahden kauppa, miettii vastaava tuottaja Mikko Honkala.
– Rekrytorin peruspilarit ovat entisellään. Työnhakijoilla on tapahtumiin vapaa pääsy. Julkista vastikkeetonta tukea emme edes halua. Haluamme, että yritys lähtee tapahtumasta hyvä hakemusnippu kainalossa ja saa vastineen osastomaksulle. Tavoitteena on rento ja mutkaton tapahtuma. Haluamme luoda ilmapiirin, jossa arkakin työnhakija uskaltaa kysyä että mitäs se teidän firma oikein tekee, Honkala linjaa.
Seuraavan eli helmikuun 2022 Rekrytori–Koulutorin firmalista täydentyy jo mukavalla neuvolakäyrällä. Kohderyhmänä ovat aktiivit aikuiset ja uutta suuntaa hakevat. Koulutuspuolella on kattava tarjonta ammattioppilaitoksia ja opistoja, jotka tarjoavat tutkinto-, täydennys- ja muuntokoulutusta käden taitajille, esimiehille ja asiantuntijoille.
– Uusia kävijämarkkinoinnin kepposiakin on luvassa. Viimeksi Posti sai Koskikeskuksessa 47 hakemusta, kun juontaja, Miss Suomi Satu Tuomisto jakoi ohjelmalavalla Postin ämpäreitä. Oivallus syntyi tapahtuman tuoksinassa. Parhaat ideat lähtevät tekoon, lupaa tuottaja Mikko Honkala.
Rekrytori®–Koulutori on rekisteröity tavaramerkki, jota hallinnoivat Tampereen kauppakamari ja Honkalamedia Oy, joka myös tuottaa tapahtumat. Rekrytorit rahoitetaan yksinomaan messuosastomaksuilla, ilman julkista tukea. Tapahtuman suojelijana toimii pormestari Anna-Kaisa Ikonen.
Lisätiedot
|